Unity3D – Základy C# – [2]


Hektické vysvětlení C# od začátku!

V tomto videu se probere:

  • Funkce
  • Proměnné
  • Jak pozastavit na určitou chvíli kód


Funkce a proměnné

Různé typy proměnných a základní funkce „sečti“.

int celeCislo = 3;

float desetineCislo = 3.3333f;
double doubleDesetineCislo = 3.3333;

string veta = "Ahoj.  !@#$%^&*( fsdgfsd 4" + "SDFGH$#%^&Y ERTDS FG" + 3 + 5 + 7 + true + false + "SDFGHJK" + 4.3 + 3.4f;
char pismeno = 'f';//nebo znak

bool pravdaNepravda = true;//nebo false


void Start()
{
    Debug.log(secti(4, 7));
}

int secti(int cislo1, int cislo2)
{
    int vysledek = 0;

    if (cislo1 == 6)
    {
        return 5;
    }

    vysledek = cislo1 + cislo2;

    return vysledek;
}

Pozastavení kódu

Cyklus, který vždy počká jednu vteřinu než bude pokračovat.

void Start()
{
    StartCorountine(Posun());
}
IEnumerator Posun()
{
    for (int x = 0; x < 3; x = x + 1)
    {
        for (int y = 0; y < 3; y++)
        {
            Debug.log(x + " - " + y);
            yield return new WaitForSeconds(1);
        }
    }
}

 


 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *